Eigenaar is diepbedroefd als de hond door een hondenbedje om het leven komt en stuurt nu en waarschuwing de wereld in aan alle andere hondeneigenaren

De ergste nachtmerrie van elke hondeneigenaar kwam uit toen Trish Kenyon op een dag thuiskwam. Trish’s eenjarige hond werd gedood door haar eigen hondenbedje. De jonge hond lag pal naast haar moeder, Pip, en werd gewurgd door de lange repen stof die in het bedje zaten.

Afbeelding: Shareably

“Ik hoorde luide stikgeluiden toen ik thuiskwam. Ik was in paniek en ook Pip was overstuur. Bonnie was haar baby en ze probeerde haar nog te redden”, legde Trish uit. Het hond dat Trish voor haar honden gekocht had, was gevuld met lange repen stof. Bonnie had het bedje stukgebeten en de repen stof waren 12 keer rond haar nek verwikkeld geraakt.

Afbeelding: Shareably

Nadat ze hoorde wat er gebeurd was, postte de dochter van Trish, Jodie Cooke, een boodschap op Facebook waarin ze andere hondeneigenaars waarschuwt voor het gebruik van gelijkaardige bedjes.

Jodie’s Facebookpost leert ons over de details van het ongeluk en moet voorkomen dat dit ooit nog gebeurd:

“Ik ben diepbedroefd terwijl ik dit schrijf maar ik moet andere hondeneigenaars waarschuwen. Mijn mama en ik kochten passende hondenbedjes. Zoals je kunt zien zijn ze niet gemaakt van de gebruikelijke vulling. Ze zijn opgevuld met lange repen stof.

Afbeelding: Shareably

Mijn moeder kwam terug thuis nadat ze amper 25 minuten was weggeweest en vond haar eenjarige hond en moeder verstrikt in de repen stof. Deze repen hebben de jonge hond helaas gedood terwijl haar moeder eveneens gevangen zat en haar puppy niet kon redden. Kijk alsjeblieft altijd goed na van welke vulling de bedjes gemaakt zijn alvorens er eentje te kopen. Het zou een hondenleven kunnen redden.

Afbeelding: Shareably

Ik kocht het bedje bij een lokale dierenwinkel maar ik kan hen niets verwijten omdat ze het bed alleen maar verkopen en niet maken. Maar ik heb ze op verschillende plaatsen al gezien. Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Dat betekent veel voor ons! RIP Bonnie.”

DEEL deze belangrijke waarschuwing met elke hondeneigenaar die je kent!

Bron: Shareably en Facebook

Het laatste viral nieuws direct in je inbox

Als eerste op de hoogte zijn van het laatste viral nieuws? Schrijf je dan snel in op onze nieuwsbrief.